OBCHODNÍ REPREZENTANT

Hlavní náplní služebních cest OR je zejména získávání nových klientů a také péče o stávající klienty
• jiní kolegové prodejního útvaru zajišťují přijem objednávek od klientů i organizaci dodávek zboží
klientům
• OR denně realizuje 5-8 předem obchodních schůzek, které si sám předem připravuje
• každý OR má v péči cca 80 -100 klientů
• OR vede denně přes firemní webportál záznamy o všech kontaktech s klienty a tvoří si plány cest na
příští den
• pro vhodnou reprezentaci firmy se všichni OR oblékají podle firemního dresscode
• náš OR samostatně kalkuluje a tvoří prodejní ceny, individuálně pro různé klienty
• samozřejmostí je služební auto, notebook s internetem, mobil
• jednou či dvakrát do měsíce se koná pravidelný povinný týmový brífink v Jeseníku na 1-2 dny.
Součástí brífinku je i opakované doškolování OR
• úvodní zaškolení do firemních procesů, informačního systému a sortimentu probíhá v Jeseníku a trvá
cca 10dní
• součástí zapracování OR jsou také instruktážní návštěvy u klientů za účasti staršího kolegy
• služební vozy jsou vybaveny GPS navigací a CCS monitoringem jízd pro snažší evidenci knihy jízd,
tankování je hrazeno kartou CCS
• lze dohodnout používání vozu pro soukromé účely, při dodržení zákonných předpisů
• účty za ubytování na služebních cestách proplácíme hotově při pravidelných brífinzích v Jeseníku,
samozřejmostí jsou diety podle platných předpisů
• mzda OR je z části fixní a z části je tvořena pohyblivými složkami (asi v poměru 30/70), pohyblivá
složka je především prémie z měsíční marže, kterou OR dosáhne - a také osobní ohodnocení
• důraz klademe na pracovní výsledky, samotný výkaz činnosti je při hodnocení OR bezvýznamný
• běžná mzda OR v sezóně bývá cca 24 až 68.tis.Kč, nejvyšší mzda OR (79.tis.Kč) byla v r.2019
• novým pracovníkům poskytujeme diferencovaný příspěvek 1100,-kČ/den na zapracování po dobu 6 měsíců
• OR s dobrými prodejními výsledky odměňujeme 13. platem, příspěvky na dovolenou, dodatkovou

placenou dovolenou, ošatným a dalšími benefity

OBCHODNÍ DISPEČER

Co od vás budeme požadovat

· Dovednost účinné komunikace s dopravci při objednávání dopravy

· Příjem a zpracování objednávek od zákazníků

· Příjemné vystupování, kladný vztah k práci s lidmi

· Pečlivost při zvládání administrativy

· Dobrá znalost MS Office (Excel, Word).

· Orientaci v nástrojích digitální komunikace.

Co bude vaší výhodou?

· Zkušenosti s prací obchodního dispečera.

· Zájem hledat nová řešení se zaměřením na cíl

· Vzdělání v oboru stavebnictví nebo administrativy

· Základní znalost polského jazyka (alespoň pasivně)

· Praxe v oboru stavebnictví nebo dopravy

· Zvládání více úkolů najednou (multitasking)

Co vám naopak můžeme my nabídnout?

· Vedení, které samo působí velice aktivně a úspěšně v obchodním týmu.

· Spolupráci s kolegy ze zázemí firmy, kteří mají dobrou znalost stávající klientely.

· Flexibilní pracovní dobu, kterou umíme přizpůsobit důležitým věcem, které právě řešíte.

· Zaškolení. Víme, jak vás naučit být dobrý dispečer. Školení bude dlouhodobé a kvalitní.

· Jednoduchý sortiment, snadno vás ho naučíme.

· Finanční podporu na startu. Než se naučíte být úspěšný, tak vás podpoříme denní částkou až 1.100,-Kč, a to až po dobu 6 měsíců

· Jistoty. Jsme na trhu 24let a vytváříme zisk.

· 13.plat, bonusy/prémie, stravenky, mobilní telefon, občerstvení na pracovišti, školení

Rádi vás v týmu uvítáme již v červenci 2020

kontakt pro zaslání životopisu: vlc@budexport.cz tel. +420 774 11 00 94